Summer in Poland LOOK



Hej Kochani! :* Jak co roku latem pogoda w Polsce jest dość podziczała, dlatego wypracowałam sobie na nią pewien sposób. 


Zawsze mam przy sobie jeansową kurtkę na kilka kropki deszczu i wiatr. Długo szukałam takiej w idealnej dla mnie długości, aż w końcu trafiłam na tą z Shein.com Jest cudna! Przewiewna, old-schoolowa i zakrywa tyłek ❤ Dziś założyłam też sportową, obcisłą sukienkę ze sklepu Shein. Jest super seksi, czuję się w niej bosko! Polecam każdej kobitce mieć taką jedną, wygodną, ale obcisłą na co dzień. Mnie taka zdecydowanie dodaje pewności siebie ❤ Zrobiłam też małą zamianę. Zamieniłam torebkę na praktyczny plecak Vans. Jest to klasyczny model, ale ze słodkimi małymi różyczkami, dzięki czemu wygląda fantastycznie w kobiecych stylizacjach. Znalazłam go w sklepie plecaki.com. (mają ogromny wybór plecaków, wspominam o nim bo już niebawem rok szkolny. Może któraś z Was potrzebuje nowego... ;)) Na nogach? Moje nowe perełki z Renee.pl! Sportowe buty z zielonymi wstawkami i modnym tego sezonu motywem - ananasem. Dodatkowo postawiłam na minimalną biżu i ubrałam tylko czarną bransoletkę z kotwicą od Paul HewittPODOBA SIĘ WAM LOOK? :)  



|| Hey! :* As always the summer the weather in Poland is quite overwhelming, so I worked out a way for it.

I always carry a jeans jacket to cover. I was looking for such in my perfect length for a long time. I finally found this one on Shein.com It's wonderful! Cool, old-schooled and cover ass ❤ Today I also wore a sporty, tight dress from the Shein shop. It's super sexy, I feel divine in her! I recommend every woman to have such a one, comfortable but tight on a daily basis. It definitely adds self-confidence to me❤ I also made a small change. I swapped my handbag for a practical Vans backpack. This is a classic model, but with cute little roses, which makes it look fantastic in feminine styling. I found it on plecaki.com online shop. (They have a wide range of backpacks, I remember about them because soon a school year. Maybe one of you needs a new one... ;)) On the legs? My new faves from Renee.pl shop! Sporty shoes with green inserts and fashionable this season motif - pineapple. In addition, I put on minimal jewlery, a black anchor Paul Hewitt bracelet. DO YOU LIKE THIS LOOK? :) 





















1 komentarz :

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.