YELLOW DETAILS




Hej! :* Już ostatnio Wam mówiłam, że ŻÓŁTY TO zdecydowanie MÓJ KOLOR tego lata ❤ Dlatego tak chętnie sięgam po dodatki w tym kolorze! W końcu coś w stylizacji zawsze musi się odznaczać.

Dzisiaj stylizacja na chłodniejsze dni (ale w upał też daje rade :D). Trochę pobawiłam się łączeniem wzorów. Do przewiewnych biało-czarnych spodni Bonprix.pl w paski dobrałam torebkę wydawałoby się, że w totalnie odjechany wzór. Ale mnie się tam podoba! :)  T-shirty z tekstami szybko okazały się hitem wśród trendsetterek i to nie bez powodu. Są świetnym sposobem na wyrażanie siebie. Print "BUT FIRST COFFEE" nie znalazł się przypadkiem na moim t-shirtcie Bonprix.pl Codziennie rano piję mrożoną kawę (nawet zimą) bo inaczej byłabym otępiałym, śliniącym się zombie haha :D Teraz dodatki...żółte szpilki z kokardką od Renee.pl okazały się w tym zestawie strzałem w 10-tke. Ładnie wysmukliły nogę i dodały trochę kontrastu. To samo tyczy się żółtych, oldschool'owych pilotek Hawkersco.com Są fantastyczne i pewnie spodobają się fankom vintage dodatków ❤ Ps. Tego sezonu kolorowe szkła w okularach są wskazane ;) Na ręce, niepozorna ale w bardzo wakacyjnym stylu bransoletka Paul Hewitt. MIŁEGO DNIA KOCHANI! :*
















Torebka | Handbag: Kolorowy-sklep.pl

4 komentarze :

  1. uwielbiam żółte dodatki, najczęściej idę jednak w torebki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne buciki i torebka, pasuje do ciebie żółty kolorek zdecydowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała opalenizna!! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja, ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.